2020. október 28., szerda

Élményeim Krisztussal a hivatástisztázó héten 3/3.


Másnap a hegyen ébredtem, és minden olyan jó volt. Úgy éreztem magam, mint mikor a vak elsőnek lát szivárványt. "Uram jó nekünk itt lenni" mondja Péter, és most annyira együtt tudtam érezni a tanítvánnyal. Folytatódtak az elmélkedésesek, beszélgetések, és persze maradt idő a személyes imára is, ezek nagyon fontos dolgok, és úgy gondolom, ha valaki meg akarja találni élete célját, itt kezdődik az út. Csakhogy a hegyről le is kell jönni néha, ahogy ezt Kinga Nővér mondta nekem, akivel a lelkigyakorlat alatt nagyon sokat tudtam beszélni, és Isten kegyelméből úgy érzem igazán mély lelki kapcsolat alakult ki köztünk. Így elérkezett a fájó búcsú, de azt a szeretetet, örömet és a hőn áhított célt megtaláltam Jézus személyében! Micsoda öröm, micsoda boldogság az, ha az ember rájön, hogy a végtelenül szerető Istennek róla is van egy álma, és ez az álom felül tudja múlni a legmerészebb elképzeléseit, vágyait. Teljesen ki tud tölteni bennem mindent, és egy pillanatra se hagy magamra. Ő nem erőlteti rám magát, az Ő akaratát, hisz szabadnak teremtett engem, szabad vagyok mindenben, így a döntésimben is. Ő csak szeret engem és azon van, hogy velem tudjon élni mindennap, bármilyen helyzetben, a suliban, akár családban, a barátaim körében vagy csak kettesben velem.
Így végszóként igen kellemes élmény volt megismerni a nővéreket, hogy ők is bármilyen hihetetlen:) emberek. Nekik köszönhetem ezt a felfedezést, hogy az Isten hogy tud szeretni engem.
Szent Ferencet már említettem Jób testvér kapcsán, így hát nem is kérdés, hogy Kinga Nővér, akárcsak Szent Klára szintén megragadott. Vidám és lebilincselő személyiség, akárcsak minden Nővér akiket ott Isten kegyelméből megismerhettem. Kinga Nővér sikeresen eligazodott ebben a labirintusban ami jómagam vagyok. Van, hogy az ember megáll az úton, nem hall és nem lát, de az Úr ilyenkor sem tétlenkedik, úgy érzem Őt küldte segítségemre. Így nagyon hálás vagyok neki/nekik.
Mindig is szerettem a ferenceseket, és a ferences lelkiség hozzám nagyon közel állt és áll mai napig is, az Úr jóságos kegyelméből nincs is más vágyam már csak hogy a Szegény és Megfeszített Jézust követhessem, Ő legyen Örök Jegyesem Szent Ferenc regulája szerint, és a Ferences Szegénygondozó Nővérek közösségében neki szolgálhassak. Így amikor megismertem a Nővéreket, velük voltam, akkor ők az én kezdeti elképzeléseim is felülmúlták, nem a nagy szavak, nagy tettek, hanem az a szent egyszerűség és az a tökéletes szeretet. Ezt bárki láthatja bennük, ott van Jézus minden mozdulatukban, még a legjelentéktelenebbekben is, ahogy levesznek egy poharat, vagy ahogy megterítenek, minden lélegzetvételükben, minden gondolatukban, egyszóval az életükben, akárcsak Vele együtt a boldogság! 

Nem tudok elég hálás lenni az Úrnak, és az Ő jóságos kegyelméből "hozzám küldött" Ferences Szegénygondozó Nővéreknek, akik megragadtak és kiemeltek bolyongásomból és visszatereltek az útra, az útra mely Jézus Krisztus!

Galambvári Gréta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése