2011. június 16., csütörtök

Felismerted már a hivatásodat?

Az idei lelkigyakorlatot két  nővér vezeti, akik nagyon kedvesek, barátságosak és közvetlenek. Őszintén és mélyen lehet velük beszélgetni. Fiatalos lendületüket áthatja a ferences lelkület, ennek a lelkületnek a mélységeit megtapasztalhatod te is, ha eljössz. Én már részt vettem 3 évvel ezelőtt, szintén Marianna és Veronika nővér vezetésével tartott lelkigyakorlaton. Úgy érkeztem arra a hétre, hogy nyitott legyek arra amire Jézus hív engem, rengeteg kérdés motoszkált bennem, valamint kétely is volt önmagammal kapcsolatban. A találkozás helyszínére odaérve sok ismeretlen lányt pillantottam meg, akik megismeréséhez ügyes feladatokat adtak a nővérek. Tehát már maga az ismerkedés is játékosan történt. A hivatás felismeréséhez és Isten mélyebb befogadása érdekében előadásokat, elmélkedéseket, feladatokat és kis csoportos beszélgetéseket tartottak a szerzetesek, melyekre ügyesen bevontak minket. Az egyik alkalom olyan mélyreható változást váltott ki bennem, hogy mondhatom ott akkor minden összeállt. Úgy éreztem most már megkaptam a választ. Minden kétely elszállt és mindenben megoldásra találtam. Kegyelem volt a számomra, hogy épp akkor vettem részt a hivatástisztázó lelkigyakorlaton amikor erre a legnagyobb szükségem volt. Őszintén mondhatom, hogy nekem rengeteget adott az amit ott tőlük és rajtuk keresztül kaptam. Megtaláltam a hivatásom az Ő segítségükkel. Ezért végtelenül hálás vagyok a nővéreknek és a jó Istennek! Házasságra hívott engem az Úr. Rövid időn belül megtaláltam a hozzám illő társat, akinek hasonló gondolatai vannak a családról, ezért házasságkötésünkkor felajánlottuk leendő gyermekeinket a Szűzanyának és az Atyának a papi és szerzetesi hivatásra. Jól működő, mély szereteten alapuló házasságban élünk amelyben kiteljesedhetünk. Mind kettőnk lelkében ott él az a  közös feladat, hogy ahol és amiben csak lehet segítsük a nővéreket. Figyeljünk fel a hívó szóra és vegyünk részt az ilyen alkalmakon. Bizton állíthatom, hogy mind hitben, mind szeretetben megerősödve, fantasztikus és felejthetetlen emlékekkel, élményekkel „megrakodva” fogunk hazatérni.

írta: Szabóné Eszéki Anita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése