2011. október 26., szerda

Mit jelentett számomra a fogadalomújítás?


Mit jelentett számomra a fogadalomújítás?

Számomra ez a fogadalomújítás, az Isten irgalmáról, irántam tanúsított szeretetéről szól.
Arról, hogy megadja a lehetőséget, újra a megtérésre, hogy megismerjem és buzgóbban kövessem Őt. Mindezt a közösségen keresztül, a nővéreimen keresztül mutatja számomra. Akikre Isten után, rá is bíztam újra magamat.
A hűség és a hit kegyelmét kérve, szeretném járni ezt az utat, amelyen Isten kegyelméből elindulhattam.

          Mária Lúcia                                        
ferences szegénygondozó nővér


Fogadalomújítás Szűz Mária neve napján

Szeptember 12-én Szűz Mária szent nevének ünnepén újítottam meg, szerzetesi fogadalmaimat. Ezen a napon minden templomban az angyali üdvözletet olvassák fel az Evangéliumban. Hálás vagyok, hogy Égi Édesanyám egyszerű és bizalommal teli szavai mellé („Íme az Úr szolgáló leánya, legyen nekem a te igéd szerint.”) én is odatehettem saját igenemet az Úristen kezébe. Vágyom rá, hogy Máriával együtt én is egyszerűen és bizalommal szolgáljam őt életem minden napján. És bár tudom, hogy saját erőmből gyenge vagyok, mégis van reményem, ahogy Gábriel arkangyal is mondta: „Istennél semmi sem lehetetlen.”

                                                                                  Mária Teréz
ferences szegénygondozó nővér



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése