2012. május 24., csütörtök

"Ez engem felszabadított"

     Számos pozitív visszajelzést halottam a Fülöp kurzusról, ezért nagyon vágytam arra, hogy egyszer én is részt vehessek egy ilyen kurzuson. Két héttel ezelőttig valahogy rajtam kívül álló okokból ez nem tudott megvalósulni. De eljött a megfelelő alkalom, a Ferencesek szervezésében vehettem részt ezen a hétvégén, ami már önmagában nagy öröm volt! Azzal a vággyal mentem el, hogy nagyon szeretném ha az Isten kapcsolatom személyesebb lehetne, hogy a Szentlélek vezetésére jobban oda tudjak figyelni és bátran meg is tegyem amire indít!
    Mindehhez úgy érzem hozzá segített ez a hétvége! Tanítások, melyek szóltak hitünk alapjairól: az Isten irántunk való mélységes szeretetéről, bűnösségünkről, amellyel elszakítjuk magunkat ettől a szeretettől, hitről, a megváltásról, a Szentlélek működéséről. De még arról is, hogy milyen módon éljük meg Istengyermeki voltunkat a közösségben! Sok minden volt ami megérintett, de talán amit kiemelnék, az a bűnösségem! Ezen a témán azt hiszem olyan sokat még nem gondolkodtam, de itt végig gondoltam mit is jelent ez. Az Isten az Ő irgalmasságában ezzel a bűnös természettel együtt amink van, nagyon szeret! Így még inkább fontos, hogy bűnösségem tudatában elé álljak és mutassam meg neki a gyógyításra szoruló felemet és kérjem az Ő bocsánatát, gyógyító erejét! Ez engem felszabadított, mert arra jöttem rá, hogy a sebeimen keresztül lehet egy mélyebb, egy személyesebb kapcsolat az Istennel, egy olyan kapcsolat aminek reményében elmentem erre a kurzusra!
    Ami számomra még nagyon jó tapasztalat volt, hogy igazából senkit nem ismertem, de ez alatt a hétvége alatt egy jó kis csapat kovácsolódott össze, akik közül néhánnyal a kapcsolatot is szeretném megtartani! Azért lehetett könnyen megvalósítanunk, mert nagyon felszabadultak és nyitottak tudtunk lenni mind Isten felé, mind egymás felé!
  Fontosnak tartottam leírni, meg is osztani az élményeimet, tapasztalatomat a kurzusról, mert soha nem tudhatjuk, hogy a jó Isten hol és mikor készít számunkra találkozási lehetőséget az Ő végtelen szeretetével! Lehet, hogy odahaza egy elmélkedés alkalmával, feladataim közben. De az is lehet, hogy másnak is szükséges lehet egy ilyen kurzusra, ahol élővé válhat újra ez a kapcsolat!
   Pax et bonum!  Lúcia nővér

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése